marți, 23 august 2011

Prajitura delicioasa si ieftina/ Delicious cake

Vreau sa va propun o reteta de prajitura de te lingi pe degete. E usor de facut si chiar ieftina.
Blat:/Top of cake
2 oua/ 2 eggs
1 plic praf de copt/ 1 baking powder
200 g zahar/ 200 g sugar
250 ml apa/250 ml water
faina cat cuprinde/ flour as much as it contain
Se bat albusurile spuma, iar apoi se pun toate ingredientele la un loc. Compozitia trebuie sa arate ca o smantana lichida dar consistenta:/Beat the eggs whites and then put all the ingredients together. Composition must look like a  liquid cream but with consistency:


Apoi totul se pune intr-o tava tapetata cu faina si se baga la cuptor cam 15-20 min. Se poate verifica daca este gata cu un scobitor. Cand este gata se lasa la racit, iar apoi se scoate din tava./Then everything is put in a  pan and  then put in the oven for 15-20 min. You can check if it is done with a toothpick. When it's ready, leave to cool, then remove from pan.
Eu am folosit o tava mai mica si mi-a iesit prajitura mai groasa. De aceea am hotarat sa o tai in doua:/I used a smaller pan and my cake came out thicker. Therefore I decided to cut it in two:

 Pentru crema am folosit o budinca de vanilie. Initial am vrut sa fac o crema de lapte cu amindon, dar nu am avut ciocolata alba./For the cream I used a vanilla pudding. Initially I wanted to make a amindon cream milk, but I had not have white chocolate.
Pentru glazura am folosit:/For frosting I used:
5 linguri zahar/ 5 spoons of sugar
2 linguri apa/ 2 spoons of water
2 linguri ulei/ 2 spoons of oil
2 linguri cacao/ 2 spoons of cocoa
1 plic zahar vanilat/ one vanilla sugar
esenta de rom/essence of rum
Am pus zaharul cu apa si cu uleiul la foc, pana s-a topit zaharul, iar apoi am adaugat celelalte ingrediente. Si asa calda grazura am stropit-o pe prajitura. Pofta buna!/I mixed the sugar with the water and oil and the put on the stove until the sugar has melted and then add the other ingredients. And then   I sprinkled on the cake  with the warm grazura . Enjoy the cakel! My mistake was that I cut it too fast. I should had let it for a while to settle down.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu